Beste buurtbewoners, ondernemers en belangstellenden,
Afgelopen dinsdag 6 januari hebben we een gezellige nieuwjaarsbijeenkomst gehad. Daarvan hebben we een kleine impressie bijgevoegd. Met deze bijeenkomst is ook de Hoeskamer officieel geopend en we zijn nu stap voor stap bezig met de verdere invulling.
Komende donderdag 22 januari van 11:00 tot 14:00 gaan we weer verder. We organiseren dan een gezellige bijeenkomst voor buurtbewoners. Iedereen mag meedenken en ideeën aandragen voor de Hoeskamer. Er zijn tijdschriften, boeken en spelletjes aanwezig. Koffie en thee kosten € 1,- en er is ook een stukje vlaai voor € 1,50 te verkrijgen ☕🍰
Wat we graag (op termijn) willen organiseren:
- Dans en muziek met William Bartels
- Zumba
- Mogelijkheid om te bridgen
De volgende dagen staan tot en met eind februari al gepland:
- Donderdag 29 januari 2026 | 11:00 – 14:00
- Donderdag 5 februari 2026 | 11:00 – 14:00
- Donderdag 12 februari 2026 | 11:00 – 14:00
- Donderdag 26 februari 2026 | 11:00 – 14:00
👉 In de carnavalsweek is de Hoeskamer gesloten.
Aanmelden mag, maar is niet verplicht. Het is voor ons vooral fijn om te weten hoeveel mensen we ongeveer kunnen verwachten. Je kunt laten weten op welke datum(s) je erbij bent.
Dat kan via info@hoeskamer.nl.
Bellen of appen mag ook: 06 11 35 72 00.
Of je kunt je aanmelden via dit formulier.
Heb je je aangemeld, dan rekenen we erop dat je komt. Lukt het toch niet, laat het dan even weten per mail of telefoon — dank je wel!
Met vriendelijke groet,
Het bestuur van Stichting Sterzaal en Buurtnetwerk Binnenstad




